Педала го усещаш като гумен заради ръчната. Като се отгазира течността ще се пооправи. А може и от задните спирачки да е.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как да подобрим спирането на 33, Сюд и Спринт
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщениеВече имам наблюдения над подобренията по спирачната система. Мииии спира. Малко усещам педала като гумен, вероятно заради малкото серво, но определено колата спира. Ръчната също е наред, на прегледа изкарах колата от валците като я дръпнах, а хода и е максимум 3 зъба. И друг плюс, малко несериозен, но, сега джантите не стоят "празни", дисковете и апаратите изпълват вътрешния диаметър много добре.
Сега се сещам, че сервото на Спринта е по-малко и от това на 33, в комбинация и с голямата помпа може да се получи малко ефект "твърд педал"Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Така да предположим че съм си намерил шенкели за задни дискове освен шенкелите дискове и апарати от 145 след 2000г. по възможност какво друго ми трябва?!?!?!?!Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеИма вероятност предните накладки все още да не са легнали хубаво, затова педала да е малко гумен. още повече, че накладките са с феродо отлято под конус. колкото повече се износват, толкова повече ляга феродото на цялата площ на накладката и педала става по-чувствителен. Колко милиметра е диаметъра на цилиддъра на предните апарати, които ползваш? Принципно до 54 мм не е нужна смяна на помпата на педала.
Сега се сещам, че сервото на Спринта е по-малко и от това на 33, в комбинация и с голямата помпа може да се получи малко ефект "твърд педал"
Comment
-
Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщениеТака да предположим че съм си намерил шенкели за задни дискове освен шенкелите дискове и апарати от 145 след 2000г. по възможност какво друго ми трябва?!?!?!?!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Да това за новите апарати го знам и смятам да го направя по този начин
---------- Post added at 19:36 ---------- Previous post was at 19:35 ----------
а става ли ако зема жилото от въпросната 33-ка с дискове смисъл от донора си вземам и шенкелите и жилото!!!Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщениеДа това за новите апарати го знам и смятам да го направя по този начин
---------- Post added at 19:36 ---------- Previous post was at 19:35 ----------
а става ли ако зема жилото от въпросната 33-ка с дискове смисъл от донора си вземам и шенкелите и жилото!!!
---------- Post added at 17:15 ---------- Previous post was at 17:13 ----------
Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщениеРаботните цилиндри на апаратите са 54мм, но накладките не са с конусно феродо, прави са. Сервото е като на първа и може би втора серии 33, за това от трета серия няма място иначе бих го сложил него.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Нови наблюдения над ъпгрейда, екстремно спиране от към 150 в права линия- адски добре. Без блокиране на гумите, без теглене в страни, без признаци на поднасяне. При така стеклите се обстоятелства мога да си затворяя очите за не до там доброто усещане на педала при нормално улично каране.
Comment
-
Ъпгрейднах спирачките от 239мм към 257мм отпред и от барани към 240мм диск отзад. Доста импровизиране имаше на места, но все пак колата няма да се кара всекидневно. Частите:
Отпред:
- нови предни дискове 257x20mm (Алфа 145,146 малките мотори, 155, фиат пунто и т.н.) - 46 лв /ITN/
- нови предни накладки - 43 лв /TRW/
- предни апарати - 35лв /Астра 1.8/
- разпробиване на съпорта на опелските апарати - 20лв
- напитка в кутийка, реже се и се ползва за втулка на диска - 2лв
Отзад:
- задни апарати от 145 <98г. - 30 лв
- дискове 240x12mm и накладки - от ваката
Маркучи:
Отпред сложих спирачни маркучи от Ескорт 91г. , стават (с минимални преправяния) както на кухия болт към опелския спирачен апарат, така и към женското на алфата от другата страна. Отзад (особено на дясното колело) тръбичките за барабаните не пасват на апаратите. На лявото колело апарата опира в планката за закрепяне на маркучите, така че планката се маха. На дясното колело ползвах единия от маркучите които дойдоха със задните апарати и горе долу се получиха нещата.
Резултат:
Педала омекна, иначе разполага с явно повече спирачна мощ.
33 16v/MR2 SW20/S3 8L
Comment
-
Всичко е добре, но трябва тръбата с маркуча да ги закачиш да някаква планка, статично закрепена към моста, далече от късата щанга на задния мост. Тя все пак се движи нагоре-надолу и е въроятно да ти скъса тръбата и тогава , ако е вдижение, става лошо. Това го имам в предвид за задно дясно колело. По принцип тръбата до това колело във фабричен вариант върви статично под багажника и има планка на задния рог, където на нея тръбата минава в маркуч, а той в директно в спирачния апарат.
Иначе евала за труда, даже всичко е боядисано и свежо.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
И на моята 33-ка задните спирачки не са добри.Затова препрочетох темата наколко пъти и пак не успях да си отговоря на въпросите си.
Значи до колкото разбрах за конверсията на задните спирачки първо ми трябва:
1. Шенкел от алфа 33 с дискови спирачки отзад? Съмнявам се да се срещат често такива шенкели. От коя друга кола стават шенкелите?
2. Спирачни апарати от 145/6 след 99та (алуминиеви) за по добър резултат. Намират се.
3. Спирачни дискове размер 257, ако искам да съм с 14-ки джанти. Стават от доста опели, описано в предишните мнения. Ясно е.
4. Добри накладки. Ок.
Изглежда шенкела е най-проблемната част за намиране.
Comment
-
Намерих едно решение на проблема с минимални усилия от един руски форум алфа.
Барабаните на струг се правят на размер 120мм. Към остаръка от барабана се монтира диск от лада 2108,
Правят се преходници за закрепване на апарати от 156-ца
И всичко се сглабя.
Темата на руски е тук. http://alfisti.ru/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=8973
Чертежите на преходника
Според автора растоянието между двете гуми се увеличава с 16 мм
Comment
Comment